Kommentarer

Postat av:Anonym
Hur många läsare har du egentligen?
Svar: Det beror vad min blogg innehåller på dagarna, skriver jag något intressant som läsarna bryr sej om så kan det bli upp till 40-50 unika bloggar som besöker mej!
Postat av: In memory of MJ
idol/förebild?
Svar: Jag har ingen speciell Jag älskar alla känslolåtar typ (aa)
Min moster har alltid varit min förebild =)

Postat av: Jack
vad tycker du om min blogg ;) ?
Har du en gul tandborste?
Har du smakat morotsglass?
Gillar du kebabsoppa ?
anrs.. va händer idag :D ?
Svar: Din blogg har jag väl aldrig läst(aa)
Nej jag har en rosa. Nej har aldrig smakat en morotsglass finns det ens?
Har aldrig smakat kebabsoppa? Idag händer inget speciellt!
Postat av: mikaela
Vad fick dig att börja blogg?
Svar: Jag kände bara för att börja, Det känns så förfriande att släppa ut alla tankar här på bloggen, Det är som en dagbok fast alla får tillgång till den!
Postat av: EMMEE
går du på någon sport?
Gillar du lakris?
Vad är ditt största intresse?
Svar: Jag gick på dans som liten. Jag älskar lakrits & Mitt största intresse är väl mina vänner & familjen, Efter det kommer väl bloggen tror jag :)
Postat av: Jennifer
1. Vilken är din favoritblogg som du läser? :D
2. Vilket datum fyller du år?
3. Favorit färg?
4. Vilken affär shoppar du mäst på?
5. Har du gått på någon sport?
6. Vem är din bästavän? :)
7. Vad heter du på pea?
Svar: 1. Min favvoblogg är väl gaybloggen & jag bara älskar att läsa din&elins:)
2. Jag fyller år den 13 oktober
3. Rosa är min favvofärg, Antingen babyrosa eller hotpink eller SKRIIIIK rosa!
4. Shoppar mest från gina tricot 
5. Jag gick på dans som liten
6. Ida&Carro Sen är även min lillasyrra(du) som min bästavän också
7. Jag heter "reawr" på playahead
Postat av: Vicky
Vad tycker du är snyggast, blond eller brunett? :P
asså både på killar och tjejer :)
Svar: På killar tycker jag att Mörkmörk blont är fint eller ljusbunt!
På tjejer tycker jag att svart,blont eller blonett är fint!
2009-09-12 @ 17:46:47 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in i på min kompis och min blogg, där vi bloggar tillsammans. http://sumijaochmenna.blogg.se .. kommentera gärna ! =) / puss!

2009-09-12 @ 18:12:02
URL: http://sumijaochmenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; det va redan avklarat ser jag.

2009-09-12 @ 19:06:33
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Jennifer

TACK FÖR SVAREN SYSTER :P <3333

2009-09-12 @ 22:47:00
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0