iväg mot Danderyd.

Hejhej, snart om ca 20 minuter åker vi mot mamma & hälsar på.
Skulle köpt nått åt henne men såklart glömde jag det, stupid little me!
hoppas hon får komma hem imorgon hoppas verkligen!!
Ah iallfall Idag sov jag till kl var ungefär 13:00 sen var jag väl vaken en stund & somnade om igen.
Efter det fick jag massor med sms på rad liksom, jag får aldrig sova ifred längre:/
Jaja jag åkte ner till centrum & mötte rafii & denise vi kollade på ett par SKIIIIT fina men SKIIIT höga klackskor.
ska fundera om jag kommer kunna gå i dom ska nog prova dom igen, kanske köper dom.
Sen var vi vid ica & chillade men så åkte jag hem för typ 10 minuter sen efter som jag ska till mamma.
Men ska nog avsluta nu ha det bäääst!

PUSS& KRAAAM /SANDRA SALINEN♥
2009-09-06 @ 18:19:12 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0