im hooome!

Hejhej, jo om jag råkar skriva lite dåligt just i detta inlägg så har jag tagit min hostmedicin "coccilana" eller hur det stavas & i den är det nemligen lite morfin & jag råkade nämligen ta lite för mycket hÖhhÖ som i går :D
(när jag höör på & döö) haha eller itne men det kändes så iallfall, jag hosdade var 5 sekund så tog medicinen två gånger vilket blir 10 ml eller nått sånt med morfin, haha snacka om att INTe kunna gååå tillbaka till rummet.
Coccillana blandat med en ipreen = EN GROGGY SANDRA:D

jaja skit samma, haha var på ungdomsmotagningen idag som sagt snackade med nån brud om massa saker & resten behöver jag nog inte berätta här det blir hennes min & freddz lilla hemliiig :D

Hååååååååååller på att somnaa här blev skit sömnig från ingenstans nyss vart jag glad o flum av medicinen & så vipps blev jag trött..

Har klippt mej nu också, Sofie var jätteduktig för att bara lärt sej att klippa på två veckor typ.
Det vart kort men allt slitna är borta nu, SUUpeeeEEr BRAA!
Ska nog gå å slummra in i en dröm nu
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSS!♥
2009-09-08 @ 23:25:58 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0