Home sweet home

Hejhej, nu är jag hemma igen, träffade emelie hon går då i 9:an i min gammla skola.
Så jag var med henne hela tiden, sen gick vi till Fia(skolsköterskan) Hon är världens bääästaste lärare på skolan om man säger så!
Sen kom Anders förbi.(min gammla mattelärare) Han sa massor med saker som : Du var bääst i klassen i vår grupp Sandra det var du faktiskt. & så sa han : Kom gärna tillbaka igen & hälsa på fler gånger vi saknar dej!
HAHA jag skrattade haha! Alla lärare typ hatade mej när jag gick där& nu när jag kom in på min linje & inte IV som dom sa att jag skulle, så smöörar dom som fan HAHAHA!

Jaja nu ska jag dra.
//S♥
2009-09-14 @ 15:43:23 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: LISA

Fin blogg! :) Haft en bra dag?

2009-09-14 @ 18:21:47
URL: http://liisamax.blogg.se/
Postat av: LISA

Lärare kan vara knepiga! =/

2009-09-15 @ 10:26:34
URL: http://liisamax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0