Godmorgon

Godmorgon, Ja ni kanske undrar va jag gör framför datan nu. Men min morgon började med att jag kände mej sjuk (min bror är sjuk) så jag gick inte till skolan. Precis när jag vaknade sätter jag mej vid tvn med mamma.
(hon är också sjuk men på ett annat sätt) Så ringer hon ett samtal & när hon lagt på säger hon bara att hon inte orkar mej & så fick hon tårar i ögonen. Jag som hatar att se min mamma att gråta frågar vad som hänt & resten skriver jag nog inte här i min blogg. Dom som står mej & familjen närmast lär få reda på det!

Ska snart väg till danderyd sjukhus & jag har inte med mej någon data så kan tyvärr inte blogga. Vet inte hur länge jag blir kvar där men jag vet iallfall att jag kommer hem idag.

Jag har bestämt mej för att göra allt bra igen, så jag ska sluta med ALLT dumt jag gör.
För min mammas skull. Jag ska göra som hon säger bara för jag vill inte se henne såhär dålig igen.
Jag älskar dej Mamma♥
Du är den bästa som finns, du har alltid stått på min sida även om det är lärare barn eller andra föräldrar som är på mej. Du har ALLTID stått på min sida. Du har hållit alla mina hemligheter (nästan) (aa)
Men det är okej för vad som än händer kommer jag att älska dej & Jag DÖÖÖÖR utan dej, Jag lever inte en ända sekund utan dej♥

Måste iväg nu, Ha det bra.

PUSSSS&KRAAAM/SANDRA SALINEN♥

2009-09-03 @ 12:27:34 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0