Fuck it

Hejhej, Nu är jag hemma igen, Mamma är kvar & fuck det, Saknar henne redan.
Det här gått nästan 8 timmar sen jag träffade henne & jag saknar henne redan..
ALLT ÄR KNAS NU! JAG ORKAR INTE!
Igår var iallfall nånting bra idag är ingenting bra... Allt är knas!
Jag önskar bara att hon satt här hemma, & att pappa var här med.
Jag önskar att allt ont ska försvinna snart så jag kan få ett jävla liv igen!

Idag var jag som sagt med mamma till danderyd sjukhus.
satt där ett tack men fick syrkos anfall på klockan & att se att mamma va så dålig att jag tog bussen hem tillslut.
Jag får ångest att hon fick ligga där..
Efter det åkte jag hem & var ute lite med denise & rafii träffade massor med folk.
Nu sitter jag här hemma & lyssnar på Christina Aguilera - Oh mother.
Lägger in låten här nere.

Bloggar säkert senare för jag kommer nog inte kunna sova inatt.

PUSS&KRAAM/SANDRA SALINEN♥

Miss U mami and dadi:'/♥

2009-09-03 @ 21:51:46 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0