busigt!

hejhej, nu sitter jag & håller på att färga håret, Det betyder alltså att the blond bitch inte finns längre, utan nu blir det väl lite mer åt det bruna hållet..
Hoppas det inte blir så mörkt som det serut för då ska jag fan stämma domdär jävlarna!
Imorgon blir det att klippa sej, Min kusin ska få exprementera med mitt hår lite, Hon går ju i första ring i frisör linjen, Så hon har alla saxar o det. Så nu blir det korthårigt också.
Hoppas det blir bra, visar bilder nån dag det lovar jag, & om inget annat lär det ju dyka upp massor med bilder under tiden som jag är brunhårig :)

PUSS&KRAAM/SANDRA SALINEN:)♥
2009-09-07 @ 22:01:57 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0