sorry

hejhej, har verkligen itne orkat att blogga. skolan tar mycket tid + att mina vänner & familj är lite viktigare än att blogga varje dag, men jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men ni ska få lite extra saker idag bara för det :)
 
                                          Här kommer 10 saker ni inte visste om mej.
* Jag verkligen HATAR spindlar, kan börja gråta om jag ser en.

* Jag tror inte jag har någon jättebra vän nu för tillfället, Visst har jag Ida som är min absolut bästa vän men hon bor liksom 2 timmar härifrån.. & folk sviker mej.. Rafii finns alltid för mej & det vill jag verkligen tacka henne för.
TA ÅT DEJ OM DU LÄSER DET HÄR RAFII!♥

* Jag är beroende av shopping. Så fort jag får pengar handlar jag upp dom!

* Jag kanske verkar ha ett bra självförtroende, men jag har inget..

* Jag ska bli storesyster

* Ni som inte redan visste det så har jag bråkat med kissie irl. Därför kom jag med i hennes blogg..

* Jag är nog kär fortf.

* Jag fyller år om 6 snart 5 dagar, säg grattis då ( Den 13e oktober)

* Jag kan aldrig vara sur på min kunsin (sofie) i mer än 1 vecka :P

* Jag får nästan allt jag vill även om jag inte vill erkänna det ibland.

/S♥

2009-10-07 @ 21:48:14 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: sofieee

naaw älskliinggggeeennn <3 jag älskar dig kusin, världens underbaraste människa ;D<2

2009-10-08 @ 22:32:43
URL: http://egocentriisk.blogg.se/
Postat av: 10 saker jag vet om dig

* Du gråter för allting

* Ingen vill vara din vän?

* Så fort du får pengar handlar du upp dom, du äter upp dom!

* Det är inte konstigt att du inte har något självförtroende, alla vet det! Därför du trycker ner på andra.

*Du ska bli stora syster, vem fan bryr sig

* Hahah bråkat med kissie? varit med i hennes blogg ? Måste kännas bra att bli kallad det du blev kallad framför 60 000 läsare .. verkligen något att vara stolt över.

* Nog kär ? hrrm

* du kommer inte får höra många grattis. du sa det själv . du har inga vänner

* Om du inte har sofie, vad har du då?

* Får allt du vill .. med ditt temperament är inte det så konstigt. Fan värre än en 3 åring på heroin

2009-10-10 @ 21:48:13
Postat av: sandra

& du vågar ju såklart inte stå för vem du är. men i mina ögon är du bara en patetisk liten nolla som inte vet ett piss om mitt liv. Jag kan nog gissa vem den lilla patetiska nollan e HAHAH SUCKEEEER

2009-10-11 @ 08:41:15
URL: http://alsklingensflicka.blogg.se/
Postat av: sofieee

din fega idjot som komenterade det dära.. TUFFING ASSO KAN ITNE ENS STÅ FÖR DE DU TYCKER?! stick snälla du vet nada om min kusin! ;)

2009-10-11 @ 23:23:36
URL: http://egocentriisk.blogg.se/
Postat av: julia

hejhej din blogg är super bra?

2009-11-01 @ 21:32:26
URL: http://juljen.webblogg.se/
Postat av: julia

fin blogg du har kram julia! syster

2010-05-19 @ 17:43:14
URL: http://omjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0