knas!!

mh, förlåt för dålig uppdatering, Mår skit, pallar ingenting länge. Har fan börja skita i allt nästan.
Vet inte vad som håller på att hända men en sak vet jag & det är att alla håller på att svika mej just nu!
Jag veti nte vad jag ska ta mej till längre, jag orkar verkligen inte leva här längre. Vill bort Låååååångt bort..
Vill hellst bara vara i örebro just nu, Vara med Ida, träffa moster & min livsglädje (Kusin Julia)
Jag saknar er som faan! Ord kan itne beskriva hur mycket jag saknar er!
& Jag bara önskar att allt bara blir bra snart.. Tappar kontakt med allt & alla just nu.
Emil har jag inte träffat eller snackat med på ÅRRRRRR & DAAAAR känns det som, Adis har jag typ inte träffats sen i sommras på 08. Alexander( min barndomsvän) Har jag faktiskt inte träffat på 3-4 år eller nått.
Men vi ska faktiskt fika imorgon tillsammans.. det är 1 positiv sak i mitt liv just ni EN bara EN!..

Jaja ska inte sitta här & dränka er med mina beskymmer, Ha det bra pöss
2009-10-01 @ 23:27:53 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0