tråkigt

1. Har du rökt? - ja
2. Har du snusat? - nej
3. Har du varit full? - ja
4. Har du legat i sängen brevid en kille? - ja 
5. Har du blivit dumpad? - ja
6. Har du blivit slagen allvarligt? - jäpp
7. Tar du droger? - nepp
8. Har du strulat med en tjej? - nej
9. Har du pussat en tjej? -  japp
10. Hatar du någon? -  Jaa som fan!
11. Älskar du någon? -  älskar många
12. Har några av dina vänner svikit dig? - ja
13. Har du ljugit för nån? - vet inte
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? - haha ja
15. Hatar du dig själv? - mjoo de gör jag väl
16. Gillar du orange? -  Nja eller jo ibland
17. Har du haft oskyddat sex? - nej
18. Har du nån sjukdom? - nej
19. Har du skämt ut dig för nån du gillar? - ja HAHA!
20. Har du en gris? - nej men vill ha, dom e så söta :)
21. Äger du en plattång? - ja de e klart
22. Har du en bror? -  mhmm -.-
23. Har du sjukt bra humor? - Absolut HAHA!
24. Är du brunett? -  japp
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - Älskar att bada ?(A)
26. Tycker du om hästar? - Jag har alltid gillat dom.
27. Har du en hund? - Ja min bebis<3
28. Har du skilda föräldrar? - aa
29. Har du gått på simskola? - när jag var liten 
30. Har du sagt bög till en kille? - aah?
31. Har du sagt fitta till en tjej? -  ja ?
32. Har du fuskat? -  Ja alltid(A)
33. Har du en tv på ditt rum? - Ja
34. Har du lunar? -  hade HAH! 
35. Har du MSN? -  Jaa
36. Gillar du att festa? - Absolut!
37. Har du bruna ögon? - nej men vill ha
38. Gillar du att fota? - älskar de!
39. Har du sett dig själv brinna? - Ja dumma Liselotte som fick mej att brinna på rumpan:O
40. Hjälper du dina vänner? - Alltid går inte en sekund utan att jag stöttar dom!
41. Gillar du tacos? -  Ja de gör jag väl
42. Tycker du att du är söt? - Like ugly betty, Fast ugly Sandra HAH!
43. Har du dansat? - Ja till och med på skansen :P 
44. Har du spelat fotboll? - ja men får alltid ont -.-
45. Äger du en lacoste-tröja? - nejää
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Hatar att se min spegelbild men ah!
47. Har du ätit sniglar? - Nej usch va e de för fråga! blää
48. Äger du en locktång? - Ja typ 3 olika
49. Gillar du att tugga tuggummi? -  alltid 
50. Borstar du tänderna varje morgon och kväll? - jajjamänsan
51. Gillar du kläder? - nej vill gå naken ;) haha klart jag gör
52. Hatar du falska vänner? - ja klart som fan jag gör!
53. Gillar du räkna matte? - Nej fyfan dum fråga!
54. Är Måns Zelmerlöv snygg? - HAHAHAHAHHA NEEEEJ!
55. Har du gråtit inför en vän? - japp
56. Kan du sjunga? - nejee låter förfärligt!
57. Har du sett nån dö? -  nej
58. Säger du vad du vill? - Klart osm fan jag gör!
59. Är du stor? - för fet asso! GYM NÄSTA! :P
60. Väger du mer än 50? - haha ah :P
61. Är du längre än 1.70? -  jag e 1.70 exakt
62. Är du kortare än 1.60? - neje
63. Älskar du sommaren? - JAAAA!
64. Älskar du vintern? - Nej usch :(
65. Har du mer än 6 par skor? - haha aah!
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - kan väl hända
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? -  ja
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - klart som fan!
69. Gillar du att städa? - haha nej ni skulle bah sett mitt rum just nu!
70. Gillar du att sova länge? - klart jag gör
71. Har du varit med om en olycka? - Ja
72. Är du förvirrad? - nej
73. Har du mer än 6 par byxor? - Jaa
74. Har du förlorat en vän? - Ja
75. Gillar du att shoppa? - japp pappa betalar (A)
76. Har du varit i Paris? - nej inte än iallfall
77. Gillar du spindlar? - har fobi för spindlar, jag gråter krokodiltårar om jag ser en spindel! 
78. Klarar du dig själv? - Ja, men mamma tror jag fortfarande e 6 år gammal -.-
79. Har du lagat mat? - ja jag e mästerkock;)
80. Är du klantig? - Haha inte nödvändigtvis, men va skit klumpig när jag va liten
81. Har du foppatofflor? -  jag hade, men städerskorna på hotellet i spanien baxa dom HAHA
82. Har du mer än 20 låtar på din dator? - Ja
83. Sminkar du dig innan skolan? - Inte alltid
84. Har du träffat en kändis? - Ja massor
85. Har du mer än 7 par nagellack? - Haha ja lätt
86. Har du busringt? - haha alltid !
87. Har du skällt på din bror? - ja men han slår mej bara (A)
88. Har du en vän som skiter i dig? - nej den ända jag kan tänka mej e Janita men hon e absolut inte min vän längre
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - ja!
90. Sover du med något gosedjur? - nej dom får ligga på golvet
91. Har du åkt nånstans utan att du får? - ja de gör jag alltid (A)
92. Vill du bara bort ibland? - ja som just nu?!
93. Har du tältat? - Japp de va skit kul :)
94. Har du bränt dig? - ja min stackars rumpa brann ju!
95. Har du lekt med levandeljus? - Japp
96. Har du en katt? - Nej men hadde 2 st när jag va mindre:(
97. Skäms du? - Ja, eller över vadå ? :P(A)
99. Tycker du om gurka? - saltgurka e gott :) 
100. Är det här sista frågan? - Jag hoppas de pallar inte skriva mer!
2009-05-13 @ 16:19:53 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0