tidsfördriv!

Lovar du att vara ärlig?: Ja de lovar jag :D
Du heter: Sandra
Låt just nu: Min press låt (Im the worlds greatest)
Om du röker: inga kommentarer
Beroende av: kusin
Favoritkaraktär(er) i film: vad är filmkaraktärer?(A)
Vem behöver du mest just nu: Nån som älskar mej :(
Vad tror folk om dig: Ingen aning ?
Stämmer det:  ja? :S
Vad får du oftast komplimanger för: Mina fula ögon!
Vad säger du för att imponera på någon: Jag är mej själv och säger sanningen!
Hur imponerar man på dig: man är social och säger vad man tycker elr nått. hitta på nått bara!
Brukar du skratta för dig själv? Skrattar åt mina egna skämt, räknas de?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Sara skrev: Sandra?
Vilken är din favoritmålning?: Mina enga (a)
Vart bor du: Jakobsberg & häggvik
Trivs du där:  Ja de gör jag
Äger du några converse: nää inte min stil :P
Festar du mycket:  njaa händer väl!
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: neje:D
Nästa mål i ditt liv: klara av gymnasiet & ta studenten!
Hur svarar du i mobilen: hej det är sandra
Vem ringde du senast:  Jennifer ( lillasyster)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mamma
Antal sömntimmar inatt: vet inte typ 6-7
Sov du ensam: nej vovven sov med mej 
Tycker du om din pappa: Alltid, jag är pappasprinsessa:)

Brukar du komma i tid: typ aldrig
När mår du bra: när familjen är samlad
När blev du fotad senast: igår elr nått:P
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit röd osv
Vad tycker du om fötter: yaack!
Är du smart: Haha klart jag är (A)
Är du aktiv i skolan: mer aktiv nu än förut iallfall.
Vem/vilka saknar du just nu: gammelmorfar & alla nere i örebro

Favorit dryck på morgonen: oboy
När brukar du gå och lägga dig: 00:00 - 01:00 på skoldagar, & mycket senare på helger
Är du blyg: Ja de kan man lungt säga
Vill du hellre ha mail än brev: vill ha sms!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Ja
Har du varit full?: Japp
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha vet inte
Använder du stjärnor eller kajal: ni får mej att låta som ett emo, & de e jag inte BLÄÄ!
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: mamma pappa familjen kusin Ida och vännerna!
Är du nöjd med ditt liv: mjoo de e jag väl
Om inte, vad vill du ändra på: sånt som jag gjort fel!
Är du bortskämd:  många tycker väl de (a)
2009-05-13 @ 16:33:06 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0