Shuu!

Hejhej, förlåt för lite dålig uppdatering sen senast, tyvärr hadde jag inte datan med i skepptuna, jag hade annat för mej & jag ska ge er lite saker att läsa om :)

Det började på fredagen då vi kom till skepptuna kl 18:00 typ. Vi åt och Hinkade, Då va de Pappa jag syrrorna broshan och min lossasmamma, Sen min lossasmorfar och han tjej, sen Frida, hennes mamma, amy robin (kusin) och alla.
Iallfall jag drack då med dom. Pappas bryr sej ju inte om jag dricker så vrf inte passa på då!
men jag vart inte så jätte full då.
På lördagen vaknade jag väl runt 9-10 då stack jag upp till folkracebanan med Jennifer och vi satt och kollade när pappa och alla tävlade, sen kl halv 1 satt i vi kiosken och sålde korv och hamburgare, Haha fett kul. medans jag satt där såg jag galet fina killar! ouuuft asso! Iallfall sen på kvällen skulle de bli fest i tältet för alla som var där. Man fick ta med eget hink dit och dom brydde sej itne hur små man än va liksom, skit chill.. ett band spelade och massor med folk var där. Jag hade inga alkoläsk kvar efter som annelie tog två av mej så jag fick dricka öl BLÄÄÄÄÄ! Spydde två gånger pga att de va så äckligt menmen, senare gick de bättre. Jocke kom ju inte dit :/ men de fanns ju andra killar (A) woohooo.
Iallfall när bandet spelade kom det en full gammal gubbe på typ 50-60 år och ville att jag skulle dansa med honom så liksom tog han sin arm runt mej o gissa om jag BAJSA PÅ MEJ! asso jag ville självklart inte dansa med honom usch fyfan, han slutade aldrig hålla på och fråga mej hela tiden! Men tillslut la han av.  Sen kom det en ung kille på 17 år kanske, rätt söt. han höll på med mej och ja höhö. sen kom han tillbaka med sin flickvän, och jag dooog av garv! HAHAHAH, stackars henne om hon bara visste va han höll på med när hon inte såg :P!
Jaja efter bandet slutat spela så skulle Peter fixa efterfest hos nån som jag och Frida kunde gå på! Men han hittade ingen & Så fort jag och frida frågade någon om dom skulle ha efterfest så svarade alla : Ja vi drar till bussen och festar. HAHA båda unga och vuxna va där, Och alla tyckte jag va lik Tapio (min pappa)
så dom frågade om jag va släkt med han och jag bah ah han e ju min pappa. dom bah shiit dej vågar man ju inte sätta på då! HAHAHAH gud va jag skämdes men snacka om att pappa har respekt hos folk!
iallfall jag och frida skulle gå på toa så då skulle nån snubbe tydligen med oss, haha på väg dit skrek jag till frida att jga skulle ha den frächa toan, hon bah nej den ska jag ha, haha då sa dendär snubben att han skulle med MEJ in på toan jag bah aldrig så jag sprang före och klumpig som jag är snubbla jag i trappan men hann ändå före in på toan.
Snubben började rycka och knacka på dörren när jag inte öppnade så sprang han runt och knacka på fönstret skit normal människa :S , när jag kommer ut står knasiga frida i torkskåpet och värmer sej, sen gick jag in haha. och när jag kom ut började snubben ta på mej och frida, skabbit, jag tog bort hans hand och blalbala allt som nu hände, inga mer detaljer om den kvällen (aaa) HAHAA mycket och lite hände iallfall..
Ja på söndagen vaknade jag ovanligt tidigt, kl 08:00 faktiskt :D
jobbade i kiosken den dagen med, pinsamt att se alla killar från festen som man höll på med, Speciellt en! AHAHAH!


Igår va de skola fick höra att en snorunge snackat om mej, hon sa att hon kunde slå ner mej så lätt, Och aldrig att hon skulle kunna de så jaggick o snacka med den fittan, ville bah slå henne asso! Men kusin och sara stoppade mej :P hahah dom flippa på mej :O
Iallfall Idag fick vi sovmorgon till 10 vi åkte till stan gick runt på djurgården och åt matsäck.
sen kom vi hem typ 13.00 skit nice, Nu ska jag antingen träffa Emil eller Pedram, vet inte vem av dom jag ska välja (A)
höhö!
skriver senare tror jag

Puss&Kram Sandra Salinen<3

2009-05-19 @ 14:06:20 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0