shuhuuuuu!

HejHej, nu är jag i skepptuna, och gissa vad, jo slöseri på min helg, för dendär jävla Jocke av anmälde sig från tävlingen i sista sekund så jag fick inte veta något förens vi kom fram! Bläääää!
Men iallfall det finns massor med andra finaa killar här.
Igår när vi va på väg hit tog jag och jenni lite bilder som jag lägger ut sen. Igår kväll va jag lite hinkad då da (a)
så jag & Jenni sprang runt i pjamas shorts och t-shirt Haha och alla sov utom andra fulla ungdommar som har sina husvagnar breve vår! HAHAHAH! Även fast jagvar full och inte Jenni så var det jag som skömdes mäst för vi sprang runt halvnakna framför killar HAHAH!
jag har nån film som vi filmade också, lägger upp den när jag kommer hem härifrån.
Idag är det fest uppe i tältet så då ska jag väl dit med Frida (Jockes lillasyster) Jenni ska väl också med antar jag, & pappa & alla andra såklart:) Men lägger strax upp bilder,
Blir nog mer bloggande senare ifall inte elen i husbilen fuckar sig igen..

Puss&Kram Sandra
2009-05-16 @ 17:06:19 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0