shuho

HejHej alla underbara människor, hur mår ni? Jag mår iallfall jätte bra förutom mitt äckliga svenska prov idag som gick åt helvette! Men jag fick veta att jag fått G i HELA min engelska jag behöver bah fortsätta som jag gör så får jag G
Samma sak i matten, NP gick nog inte så bra men han sa att de e hans prov som räknas och inte NP-proven.
Han sa att om vi klarar dehär matte testet som vi har nästa vecka så har vi G i matte, jag bah men om jag itne klarar den då, då sa han att han va säker på att jag skulle klara det ! JIPPII INGEN SOMMARSKOLA I ÅR !
Och Fuck kärstin (skolans studievägledare) hon säger att jag ska gå i IV & sånt, men kolla va jag lyckats me
Fått minst G i alla grundämnena och jobbat upp mina betyg på kort tid. Vilket lärarna på skolan sa va omöjligt för mej!
TSSSS jag kan allt!
Enligt lärarna kunde jag ingenting, jag hade inte en chans att klara skolan, dom va tydligen 100% säkra på att jag skulle få gå i IV, men kolla jag kom in på mitt pogram i gymnasiet, jag fick g i grundämnena jag klarade skolan.
Så allt ni sa va äckliga lögner era horlärare!

Igår fick jag reda på att Adis åker den 8e november, kan inte säga vart eller berätta mer om de.
Men jag kommer sakna honom galet mycket. Han finns alltid där för mej, Han gör så jag orkar stå på mina ben.
Jag fallar absolut inte ihop när jag har honom vid min sida, Tack Bejbis :)<33

Jag, Ang & Sofie har fixat våran limo till balen, de gjorde vi typ i går äntligen :D
de får bli en hämlis om vad det är för nån limo ;)
Hoppas den bara inte är upptagen då ! :)

Men nu ska jag dra ni får ha de super bra,
Puss&Kram Sandra<3
2009-05-13 @ 15:55:00 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0