-

Shuuuu! hur mår alla ? Jag mår iallfall super just nu, börjar få jätte ont i magen vara:/
Brukar få det typ några gånger per år, eller det började för två år sen typ. jag har varit inne på sjukhus två gånger sen dess, Men redan som liten hade jag mycket magproblem :/
Skit i det nu, Jag tror inte det hänt så mycket på sista tiden. Eller för nån dag sen var jag ute med Emil en liten snabbis,
Vi stog och pratade lite & som vanligt med killar tror dom att jag är en moppe expert bara för jag har en moppe.
WOOOOW, JAG KAN JU SÅÅÅÅ MYCKET :) haha sajjk. Iallfall jag ska ut med Hunden nu & låsa moppen. Sen ska jag kolla på tv & snacka lite med folk på datan. Men ni får ha det superduperdunder bra tills nästa gång jag skriver.
Justeeee Jag, JAG SANDRA SALINEN ska göra en låt & sjunga för halva klassen på musiken, asso JAG hahaha!
vilket skämt, Men Hagar räddaade mej för nu ska vi göra en låt & sjunga tsm :) Fäätt me tur ! :)
men nu ska jag gå ut me hunden dåra.

Puss på skinkan Höööhöö!
I lööööv all of U :)

2009-05-06 @ 22:07:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0