-

Shena alla glada människor!
jag måste bara få säga att jag är på superglatt humör förutom att pappa & hans tjej bråkar hela tiden -.-
Men iallfall jag har lite att berätta om nu!

Fredags: då var jag först i skolan men jag fick sluta tidigare så jag tog moppen till pappa fast han var inte hemma han var i nått land kommer inte ihåg namnet, men alla som kollar hocky vet ju vart det var VM, och där var pappa & kollade på hocky VM dåra! Men iallfall Mina småsyskon var hemma men inte pappas tjej, så vi stack ut med Johnny, skit pinsamt menmen. En sak vet jag & det är att JENNIFER &  ELIN aldrig mer i hela deras liv ska få följa med mej & träffa någon!

Lördags: Då åkte jag hem till jakan en snabbis jag skulle kanske vara med Emil men så vart det inget, då skulle jag åka hem till pappa, Men vet ni vad osm hände med moppen, Jo den skrothögen stannade mitt imellan Järfälla kyska och Akalla.. Fett kul.. Elr inte!  Iallfall pappa kom & hämtade mej.. EFTER EN TIMME!

Söndag: Ja det är söndag nu & Jag gör ingenting, Jag ska nog följa med pappa till skepptuna dom ska lotta race grejjs.
Jag följer med dit efter som nästa helg ska vi dit med husbilen och sova där i 2 nätter & gess what.. Jocke kommer dit.
& jag slår typ vad om att vi kommer dricka som fan!!
Jippiiii!

Ha en bra söndag allihopa.
Puss & Kram Sandra Salinen!
2009-05-10 @ 11:38:24 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0