SommarJobb.

Hejhej, Nu sitter jag här & Kollar på despret..
Det har varit en jättejobbig dag, Jag har haft ont i halsen hela dagen & så har jag slitit på jobbet.
Pappa plågar faktiskt mej & Sofie. Det är jobbigt att sortera A&B pallar, engångspallar & pallkragar.
Dom är rätt tunga så man får lite träningsvärk här och där. Haha vat ni vad jag märkt :D
man känner sej grovt säääxiig i byggar kläder, Pappas jobb käpte buggar byxor och en skit skön grå jobbar tröja.
Haha ska ta kort på mej & Sofie i morgon så ska jag visa er:D
& vet ni vad, Jag har med mej min hund till jobbet + att Sudad har med sej sin hund & Andreas har med sej sin valp + att pappas kompis kom med en valp idag och hälsade på, oooooh jag döööör!  HAHA Vi får pengar för att dricka varm oboy & mysa med hundarna fast det får vi inte göra längre för dom plågar oss såååå mycket. :'(

Hoppas jag inte böjar få halsfluss eller nått, Jag orkar verkligen inte och jag har 2 veckor till att jobba, JAG FÅR VARA INE BLI SJUK SÅ ÄR DET PUNKT SLUT!
Men nu ska jag kolla klart på tv & sånt, Men ni får ha det super duper gött tills jag skriver nästa gång :)

Puss&Kram /Sandra The Rich Bitch
2009-06-16 @ 22:11:26 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0