sjuk

Hejhej nu sitter jag hemma och har varit sjuk från skolan idag.
jag tror det är för jag har redan börjat bada i den kalla sjön de gj0orde jag rean för 2 veckor sen.
Jaja skit samma i helgen hade vi sköjj, i lördags hinkade jag, sara, nathy, rafii & denise skit kul. men har fått typ 28 myggbätt från den kvällen -.-'
De har varit såå varmt i helgen så i söndags fick jag åka med Denise, Yasmine, Yvone, Pierre, Carro & Therese ut med båten, vi åkte till en liten ö och solade, de va skit skönt fast nu har jag bränt mej jättemycket :(
går knappt att sova på nätterna ''/ aja i går va jag i skolan de vah skit varmt, men för att jag inte skulle bränna mej mer gick jag med mjukis och lång ärmad tröjja, men jag drog upp mjukisarna vid benen. Knas hade solsting också.
Nu får jag ta det lite lugnt med solen ett tag. & OM EXAKT 217 TIMMAR ÄR DET BAAAAAAAL!!!
OM 9 DAGAR OCH 1 TIMME :D WOOHOOOOOO!   Längtar verkligen.
& tänk er om exakt 232 timmar och 30 minuter är det SKOLAVSLUTNING, SEN BAJBAJ TALLBOHOV!
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS //
Superglada Sandra pööss&kram

     S'                 Jag skulle bada lite          SOMMAR!
2009-06-02 @ 17:34:01 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0