Onsdag

Hejhej, Nu har jag precis suttit mej framför tv:en & datan.
Idag har det väl inte hänt något speciellt förutom fotbollsmatchen mellan 9:orna & lärnarna.
De vart TYVÄR 2-1 till lärarna.  Jag har varit så förväntansfull tills i morgon, För imorgon är det Baaaaal!!
Skolandagen har varit slapp idag också, det är igentligen jätteonödigt att vi går till skolan fast vi inte har några lektioner typ. Jaja imorgon behöver jag itne gå till skolan innan balen, för imorgon ska man bara städa ur skåpen och lämna tillbaka alla böcker vilket jag redan gjort så jag har ledigt fram till balen imorgon.
Men blir väl att vakna innan halv 2 efter som då ska jag till frissan & fixa min frisyr till balen :D JÄÄJJ
efter det ska jag fixa mina naglar själv, & sminka mej lite extra fint eller något :) hihi.
Men nu ska jag gå och kolla för det står mänligen lite brandbilar utanför oss, MÅSTE GÅÅ!

Puss&Kram /Sandra
2009-06-10 @ 22:09:21 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0