Måndag

Hejhej, Nu har jag hållt på att fixa bilderna här nedanför. & Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu..
Jag har jätte ont i huvudet kännssom om jag kommer få ett migrän anfall snart :/
Jaja skit samma, Idag var det den onödigaste skoldagen ever, Jag gick på 1 lektion på hela dagen.
det var klassråd. Vilket inte är viktigt. Efter lunch va det dansträning inför balen, och jag pallade inte vara med så jag gick & satte mej i gården och vilade lite på soffan.
Sen åkte jag hem & gissa vad, jo jag fick panik för min hund var inte hemma, ingen annan hadde varit hemma. Men tydligen va dom på väntrinären med honom för han har fått hud-inflamation i ljömsken.
Sen väntade jag på att pappa skulle lämna lite pengar till bal saker & Limon men så åkte han till farmor (hon bor ett hus ifrån mej) så jag gick dit, & gissa vad min älskade lilla farmor gjorde, jo pappa gav mej 600 till limon & Farmor gav mej 300 till allt annat efter som jag slutar 9:an nu. TACK PAPPA & FARMOR :)<33
Efter det gick jag ut med hunden haha skämdes lite han har en tratt på huvudet så han inte kan slicka sej på såret, fett pinsamt! Iallfall efter det stack jag ner till Centrum en snabbis & efter som Denise inte svarade så gick jag dit själv -.-
handlade smyckena på bilderna här nedanför.
& nu sitter jag o tråkar galet!
Hoppas någon smsar & frågar om jag vill dra ut.
Men nu ska jag kolla lite på tv & vila huvudet.


Puss&Kram / Sandra♥
2009-06-08 @ 18:07:45 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0