KISSIE ÄR EN LÖGNARE!

Asså rent ut sagt Kissie är en fake bloggare. hon ljuger så himla mycket.
jag läste nyss hennes blogg. och om ni läser på hennes blogg och går ner några inlägg så kommer ni till ett inlägg som hon skrev 2009-06-05 & det inlägget handlar om hur duktig hon för att hon kom på dendär frisyren på bilderna, Men helt seriöst så har hon inte kommit på den själv. Jag läste i  www.sollentunaflickor.blogg.se & där har dom skrivit ett inlägg 2009-06-04 alltså EN DAG före kissies inlägg & där har dom bilder på exakt samma frisyr som ''kissie kom på alldeles själv'' enligt henne. Där har vi alltså bevis på att kissie är en fet lögnare!


(Bild tagen av sollentunaFlickorna)

(Bild tagen av kissie)
Kissie du är en dum ful äcklig blondin, som absolut är en fet lögnare!
HATAR VERKLIGEN KISSIE HON LEKER SÅ JÄVLA BALL PÅ BLOGGEN, MEN HON ÄR INGENTING I VERKLIGHETEN.
DET ÄNDA HON ÄR, ÄR FEG, FUL & RÄDD!
Haha behöver inte nämna mer, jag vet saker om henne ;)..

Pöss & Krraaam / Den världsbästa Sandra! ;)<3
2009-06-06 @ 21:03:12 Permalink


Kommentarer
Postat av: HAHAHHAHHAHA!

aa jo, jag tror verkligen kissie läser ditt så jätte fina (not) inlägg om henne.. hon säger aldrig att det var hon som kom på det heller så det du skriver är bara bullshit!

2009-06-07 @ 15:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0