Ingen rubrik idag!

Hejhej, ja nu sitter jag här igen, Kom nyss hem var ute med sofie vikky o några till :)
Ja som vanligt har jag jobbat idag, riktigt pain att jobba hos pappi, han blågar oss & inte bara de han är så stressad att han skriker för minsta lilla :(
Jaja nu har vi iallfall målat klart lilla och halva stora husen på jobbet.
Ja och nu så är man inne på msn, & gissa vem som skriver jo Dennis sendär äcklelsnubben som vägrar ge sej,
han skriver och irriterar mej, det värsta är att jag har blockat honom på msn för lääänge sen och han kan fortfarande skriva till mej, det går inte att blocka han på msn :/ skit läskigt, vafan ska jag göra nu ? usch vafan pallar inte med dethär han vägrar inse att jag itne gillar honom, jag vill inte veta av honom.. OOOOH MÄNNISKOR ASSÅ!

Juste jag lägger in lite bilder från åland snart men det får bli ett eget inlägg för dom bilderna.
Sen har jag ju träffat B idag, men vart lite misslyckat med massa kompisar runt om kring (A)
ahah alla kände alla där, dom kände honom han kände dom hhahah knas:P
menmen, nu ska jag logga ut från hela datan och hoppas på att Dennis inte har kvar mitt nr och terroriserar min mobil också. då lär jag ju byta nummer. Snart kommer han väl hem till mej och terroriserar min ringklocka på dörren också.

Puss&Kram /Sandra the blond rich bitch♥
2009-06-23 @ 23:41:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0