IM BACK!

shuuuuuu alla underbara bästaste läsare:D
Nu är jag hemma igen, försökte blogga lite tidigare men min data vart helt cp.
Förlåt för jag inte skrivit i helgen, vi tog med datan men vi glömde internet snabeln hemma im sorry :/
Haha hade de rätt kul i åland, jag körde båt jag försökte fiska, jag va på deras ''fina'' midsommar grejj,
haha MISSLYCKAD MISSOMARSTÅNG! den va gjord av typ nån krans av pappersgrejjer :P
& Förståss så solade jag & badade i det varma vattnet (:
haha de va iallfall en trevlig helg med TYP utan alkohol (aa)
Jaja nu sitter jag & kollar på nått sjukt pogram :P
Jag jobbade ju såklart idag också, rätt jobbigt först, men sen fick vi måla huset och de lär ju bli ännu roligare imorgon då vi ska måla klart det och förhoppmingsvis ska vi börja på det stora huset HAHA! får väl se hur bra det blir, tar en bild senare när vi är klara med allt (: Sofie är bäääääästaaaa jobbar kompis man kan ha, vi skrattar hela tiden :D fett kul..
Sen så är det ju så att vi kallas för Tidssmitarna på jobbet för vi säger alltid att vi måste dricka vatten eller gå på toa eller att vi måste göra något annat (aa) HAHA men vadå det är rätt jobbigt att jobba från 8-5 varje dag :O
jaja jag lägger ut alla eller några bilder från åland typ imorgon eller något. Kan inte lova när det blir men dirakt när jag laddat upp bilderna på datan så lägger jag in dom, & då får ni se mitt fina BLONDA hår :D hahhha!

Imorgon blir det jobbet sen hem duscha fixa mej & sen ge sej iväg för att träffa B.

Puss&Kram / Sandra The blond rich bitch :)♥

2009-06-22 @ 22:51:05 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0