HUVUDVÄRK!

Hejhej, Nu sitter jag framför datan & Tråkar igen, & så får vi ju inte glömma att stackars jag fortfarande har ont i huvudet:'(
Hoppas det går över. Men efter som de e ljust här så kan jag inte sitta vid datan så länge får bli ett snabbt blogg inlägg.
Sen ska jag sova lite. Ja som jag skrev i förre blogg inlägget, jag hoppades att någon smsade & frågade om jag ville ut, & Precis när jag bloggat klart så smsar min lilla rafii mej & frågade om vi skulle ut, så jag gick ut med henne & sofie, sen stack sofie & då var jag och rafii med anas & micke en liten stund. Sen kom de mera folk & efter ett tag stack jag & Rafii hem till Rabbe & rökte vattenpipa. & Sen vart klockan så mycket att jag var tvungen att dra hem, men efter som dumma Rabbe höll kvar rafii så fick jag gå ner till hissen åka ner med den själv sen gå till moppen Helt själv buhuuuu, Haha nej nu överdriver jag bara.
Men nu ska jag nog gå och lägga mej i sängen så min huvudvärk kan gå över någongång idag!

Puss&Kram / Sandra
2009-06-08 @ 23:00:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0