Hos Pappa

Hejhej, Som ni kanske ser så är jag hemma hos pappa, jag åkte hit i går kväll, så va åkte och hyrde filmer och sen la vi oss och kollade på dom. Juno hette ena och Bröllopsduellen hette den andra..
Idag vaknade jag av att Amanda & Jenni låg & viskade för att inte väcka mej. Haha!
efter det fixade jag mej för jag, Pappa, Julia & Annelie skulle åka till Titti & Davids landställe i Norrtälje.
När man kommer dit måste någon komma o hämta oss med båten för att vi ska kunna komma till deras stuga som ligger ute på en ö. Vi kom hem kl 5 typ så jag & jennifer fick verkligen skynda oss för att hinna i tid för att lämna dom förhyrda filmerna. När vi kom dit lämnade vi filmerna & super snälla han hade laggt utand '' I taket lyser stjärnorna'' till oss. Så vi hyrde den och stack hemåt sedan. Men på vägen hem fick vi lite trubbel kan man säga.
vi åkte genom järvafälltet & där får man inte åka moppe. Så kommer det massor med människor rätt oroväckande..
Iallfall nät vi kommer ut ifrån järvafälltet så kommer det en gubbe emot oss och skrämmer oss med någon hastig rörelse med armarna, Riktigt sjuk i huvudet efter som vi får åka moppe där. Han hade absolut ingen rätt att göra så!
CP GUBBE! usch och fy för sånna människor. jag menar tänk om vi hade ramlat? Va hade han gjort då ??
knas, aja nu snart ska familjen gå till hägges( en resturang skit nära vårt hus)  Vi ska äta och kolla på Sverige-Danmark.
HEJJA SVERIGE :)!<333
Juste Jag har pratiat lite med Ryan idag, & hoppas det löser dej lite för oss bebis :( <3
Puss & Kram // Sandra <3

2009-06-06 @ 18:58:06 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0