GÖRVELN!

Hejhej, nu sitter jag & väntar på att Carro eller Jenni smsar att dom är på väg till Görveln.
själv åker jag moppe dit, Emelie skulle ju följa med men hon svarar inte på sms eller när man ringer så jag får väl åka dit själv. Just nu sitter jag & kollar på simpson, har igentligen mycket att packa men jag har uppdaterat lite dåligt dom här sista dagarna. Det va verkligen riktigt skumt igår, sofie & jag snackade om att man kommer få nya vänner snart & att det kommer kännas lite skönare med nyare vänner också. & gissa va som hände igår, Jo Johnny Fyllde 16 så jag gick dit med Emelie då var Carro & Jenni där för dom kände typ Johnny.
Carro Har jag typ hatat, eller inte hatat men de har alltid varit något, vi har gett varandra snea blickar hela tiden.
Men så sa det poff så snackade vi med varandra om det & så vart det bra mellan oss, & igår bad dom mej komma till Görveln med dom idag så varför inte, Dom är riktigt nice när man lär känna dom :)
Men vi får höras senare jag ska packa lite grejjer nu.

Puuuss&Krraam / Sandra the blond rich bitch! ♥

2009-06-27 @ 11:05:38 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0