förlåt för dålig uppdatering!

Hejhej, Förlåt för lite dålig uppdatering dom senaste dagarna, Jag har grymt mycket att berätta.

BAAALEEEEN!
ooft den dagen är oförglömlig, Hummerlimon va vit och SÅÅÅÅÅÅÅ kattig! vi hade galet kul där inne.
när vi kom till balen så var vi sist så vi snodde uppmärksamheten från alla :D
Vi tog bilder och sedan gick vi in till middagsgrejjen. När vi hade ätit klar stack vi till discot på gården, oft det är där vi hadde det bät, alla dansade och släppte loss. alla var sej själva. GRYMT KUL!
Haha gissa vem som inte kom dit för att jag och tjejerna var där ? Jo Amanda & Janita.
Sandra hadde iallfall det skit kul dära dom kommer ångra att dom itne gick dit med henne HÖHÖHÖHÖHÖ.
kanske var det bäst att dom inte kom föresten (aaa)

SKOLAVSLUTNINGEN!
Ja ni den dagen ´grät jag som fan! Jag kommer verkligen sakna tallbohovskolan :'(
I WILL BE BACK BIATCHES!
Den dagen stack jag, sofie, sara, cico, lise, tamara, hagar, gowar, chabbe, pourya, diar & mikael. Förlåt om jag glömt någon. Men gissa vad när alla hadde ätit klart ville Diar äta för han blev hungrig, HAHA vi alla sa till han att handla mat på donken och ta med på bussen, men så glömde vi att han gick och handlade mat så alla sprang till bussen, När vi typ var hemma i jakan igen så kommer vi på att vi glömt Diar i kista, alla dog av garv och kännde sej skit taskiga.
FÖRLÅT DIAR :P efter det hinkade vi vid dagiset, Allt slutade med att alla typ grät sönder sej.

LÖRDAG!
haha ja den dagen var ruuuliig!  Alla stack ut kl 11 på kvällen, vi alla chillade i rafiis port några somnade vi var vakna hela natten, när det blev ljust ute stack vi upp till dagiset vid skolan, det regnade som fan så vi stack till Pouryas cyckelrum, Då var det bara jag anass sara & Pourya kvar alla andra stack hem. vi sover där haha på morgonen stack jag hem o hämta filtar och kuddar så vi kunde sova bättre efter som vi frös och de va skit hårt att sova på några kartongbitar hahhaahahh :P! låter som vi är världens jävla luffare, tro oss nu vi vet hur det känns att vara uteliggare(A).

SÖNDAG!
Ja de har inte hänt så mycket idag, de har regnat och allt, ELLER JUSTE JAG VART BLOOONDIIING IDAG! inget mer brunt hår, här kommer Sandra som blondin :D
måste bara ta bort den oranga/gula nyansen i mitt hår sen är det perfekt:)
sen va jag med Tony & Sofie på donken, vi sniffade peppar om det inte brann i min näsa!:O
Haha nej nu ska jag logga in på msn o kolla vilket roligt folk som är vakna, sen måste jag nog sova.
Imorgon ska jag & Sofie jobba hos pappii & Farbror woohooo, pengar rullar in som det ska nu kompis det går bra nu :D WOOHOOO!

Puss&Kram /Sandra the rich bitch :)♥

2009-06-14 @ 22:54:57 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ska du med till Åland på midsommar? :)<33

2009-06-16 @ 13:18:54
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jajjamännan det ska jag :)

2009-06-16 @ 22:13:08
URL: http://alsklingensflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0