Förkyld!

Hejhej, Nu sitter jag här framför datan & tven och kollar på ''So You Think You Can Dance''
Jag är jättejättejättejätte förkyld. Det har varit jätte jobbigt på jobbet idag p.g.a min förkyldning.
Jag hoppas jag klarar av att åka båten imorgon, Juste jag har ju inte berättat vart jag ska & vad jag ska göra på midsommar.. Jo såhär är det att imorgon jobbar jag till 3 ungefär, sedan åker jag hem till pappa & på kvällen ska vi åka till åland & så ska vi vara i vår stuga på midsommar & fira med familjen. Ska bli super skönt, förutom att jag kommer må såååå dåligt på båten, får väl se om jag har åksjuketabletter hemma, annars är jag körd då får jag sitta på toan hela resan dit (A) 
Aja ska dra satte igentligen bara på datan för att lägga in alla bilder på rafiis pea, Hon åker typ imorgon & hon kommer vara borta i typ 10 dagar :'(
Jag loggade in på msn lite snabbt & så fick jag reda på att Jan Banan va i spanien, & Han har köppt ett par skit kattiga solglasögon & Skor. Jag skiter i jag ska ta hans solglasögon!!

Aja ni får ha de bra & ni får önska mej lycka till på båtresan :P

Puss&Kram / Sandra The Rich Bitch♥
2009-06-17 @ 22:53:21 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej.snygg blogg

2009-06-22 @ 19:38:10
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0