Fittväder!

Hejhej, Idag har det regnat somfaaan och jag blir skit deppig när det regnar, får ont i huvudet och allt.
Iallfall I morse började jag skolan kl 08:05 och vi hade matte, men jag försov mej. Vi hade tydligen prov och jag kom dit 20 minuter innan vi slutade. Jag gjorde lite av provet och förtsätter nästa mattelektion.
Sen hade vi träslöjd, jag gjorde inte så mycket jag hjälpte Sara lite med hennes baseboll rack och hjälpte Lise lite med hennes skåp. Sedan hade vi So jag gick dit och snackade med Sebbe (läraren) och så sa jag att jag skulle göra provet imorgon och han sa att även om jag gör de får jag ig i so för jag inte gjort allt. MEN HALLÅ NI SKICKADE IG VARNING FÖR 1 VECKA SEN OCH SA ATT JAG KUNDE FÅ G OM JAG GJORDE PROVET. JÄVLA FITTOR!
Jag vart skit sur så jag gick ut smällde igen dörren och flippade ur totalt! Jag Gick till gården och satte mej i soffan och typ halvsov. Efter de va de lunch så jag stack med Bob och Jan dit de va jäääätte äcklig mat så jag åt inget.
Efter det hade jag rast i typ 1 timme. och sen va de dags för cabareén Cicos låt va så jävla bra, Emelie dansade otroligt, Atena och Shahab va sjukt roliga. Och sen dom som sjöng rock SÖÖÖÖG. asso Jag vart döv eller nått tyvärr :/
Sen efter Cabareén slutade vi så då stack jag hem snabbt åt lite sen gick jag ut med Emelie. Vi va ute i regnet haha men vi stog under Ica taket och ah vet inte vad vi gjorde. Efter en stund kom Sofie ut och vi satte oss i Dannes port. Jag var så trött att jag närsta somnade.. Eller okej jag somnade faktiskt (A) Jag vaknade av att en kille (Dannes granne) Typ sa till Sofie och Emelie '' Hahah ojoj sover hon'' eller något sånt :P
mer detaljer från de orkar jag inte ta upp:P

Efter det åkte jag och Sofie hem. Jag va så jävla kissnödig & jag hade mensvärk Usch :(
Efter det har jag varit hemma kollet på tv med mammi lite och sen har jag pratat med Ryan i telefon i typ en timme, Medans jag va ute med hunden och allt :)

Det var min dag.. Hoppas att morgondagen blir bättre & att det blir mycket bättre väder då.
Jag ska hem till Pappi och träffa honom vilket jag inte gjort på länge känns det som.
Ni får ha det super duper dunder bra tills jag skriver igen nästa gång.

Puss & Kram / säändrää♥
2009-06-04 @ 22:16:03 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0