back

Hejhej, nu har jag kommit hem för ett tag sen fixat pea lite och så.
Stack ut med emelie nångån vid 3-4 typ sen träffade vi Dina nere vid BK sen kom carro & Goliat (carros vovve)
Så gick dom o hämtade Jenni medans jag & Emelie satt kvar & väntade, haha sen stack vi till fontänen i cantrum och jag badade mina ben med Goliat, fett nice haha :P
Sen skulle carro & jenni hem och då kom sofie & vikky och chillade med oss lite :) sen smsade carro mej & bad mej verkligen att komma de va tydligen skit viktigt så jag åkte snabbt till henne så satt vi och snackade i 2 timmar utanför henne. HAHA tiden går för fort med dej muppish :)
svär asså hur kunde jag ha så fel om Carro hon e fan asbäst ju :)
Jenni är världens trevligaste o snällaste o bästaste människa också!
imorgon jobbar jag:/ bara 5 dagar kvar sen kommer pengarna JÄÄÄJJ!!!

Efter jobbet drar jag ut med Muppish & Glider runt med moppäään :)
Men nu ska jag dra & sova så jag orkar imorgon.

Puss&Kram / Sandra the blond rich bitch♥
2009-06-28 @ 23:54:50 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0