-

Hejhej, som ni kanske ser kom jag inte på någon lämplig rublik, skulle väl kunna ha ''KNAS DAG'' men pass.
iallfall idag var jag i skolan, var med på gympan och som vanligt hjälpte Britt-fitt bara fbk klassen med poäng på fotbollsbrändboll. Hatar verkligen henne för hon fuskar så mycket med dom fast hon är lärare. RIKTIGT SKAMM!
Efter gympan hade vi matte så jag o sara stack till donken för att hämta vatten, men vi åkte moppe så de va inte så jobbigt. Polisen såg oss hahah (A) uuuuuuupss!
efter de fick jag världens jävla kramper i magen IGEN -.- ville bah få stillande så de kunde gå över, vår sjuksyster va inte där, jag hade tappat bort hjälmen, allan tjatade om min jävla moppe skit störade faktiskt kommer flippa ur totalt snart.
iallfall jag ringde mamma o grät pga dom där jävla fitt smärtorna :/ hon sa att jag skulle hem o vila för sjukhuset hjälper oss ändå inte när vi väl är där. har varit där 2 gånger innan..
DOM SUGER!
Sen har jag typ snackat med Katten Ryan hela dagen i telen :D & han e riktigt sööööööt & helt underbart snäll. Ryan om de ser dehär så är du skiiiiiiiiiiiiiiit underbar:D pööööööss på dej<333

Ja iallfall, sen kom jag hem va hemma en liten stund, sen stack jag till stan med Sara och Nathy. Vi skulle köpa skor med sara till balen och hon hittade skiiiiiiit fina skor! Sen träffade jag Adis skiiit snabbt, typ hej o hejdå. men de e väl som vanligt med honom-.- han har bråttom alltid!
Visade saras skor för adis o han bah skrattade. skit taskigt men han e kille fan, han kan inget om tjejstil ;)

Just nu snackar jag med Ryan på msn vi har typ samtals blalblabla på msn så jag hör han prata :D
skit söt röst faktiskt :)<33

Aja nu ska jag sluta skriva annars blir de för tråkigt :)
lägger in en bild på Ryan och lite annat här nere :) <33
Pöss & Kraam / superglada Sandra Salinen :D

    

          Ryan                                    Jag                         Jag                         Lillasyster                Raffi & Sara
2009-06-03 @ 21:30:39 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0