Skidåkning

hejhej, Nu har jag inte skrivit på rätt så länge och många vänner och andra personer klagar lite smått på det, så jag får ta och skärpa till mej lite... I helgen har jag varit hos pappa, Åkte hit i fredags efter skolan, sen på fredagen stack vi hem till Amy matthis johanna och robin. sjöng och spelade wii.  Haha pappa spelade det hela tiden asså wii .. sen sa han till mej att vi skulle få det, woohooo :) mer detaljer får ni inte om dagen (aaa) HAHAHAH! bara Adis som vet vad som hände typ :P  HAHAHA XD i går (lördags) var vi på Jennifers innebandymatch, ASSÅ HON MÅSTE LÄRA SEJ ATT SPELA MED BOLLEN! hennes jävla bollsinne suuugeer! Dom mötte täby och såklart så vinner täby med 12 ! mot töjnan! HAHAH
men de var faktiskt jennifer(min syrra) som gjorde målet för deras lag :)
Idag (söndags) vaknade jag typ 24 gånger av jennifers alarm som ringde typ 24 gånger! vi skulle gått upp typ 9 för att åka till skodbacken kl 10. men vi vaknade halv 10- 10 och stack ivåg runt halv 11 HAHA men de var sjukt kul idag. julia (min minsta lillasyrra) hon åkte typ störtlopp hela backen, sen i slutet ramlade hon typ hela tiden HAHA så gullig !
sen var de typ en skiiiiit fin kille som åkte bräda. asså ÅÅÅH (Aaa) han hade hål i tungan så fiint! HAHA de roligaste av allt var när han ramla av liften och vi lekte smarta och skulle vänta på dom där uppe, vi stog fan i 10 minuter o väntade!
sen skulle han o hans kompis leta efter varandra för att dom tappade bvort varandra i backen hahah. asså den fina satt bakom ett blått hus och sen gick den fula o satte sej på andra sidan huset och dom satt och väntade på varandra HAHAHAH! ASSÅ SÅG SÅ ROLIGT UT! haha, aja nu ska jennifer snart på träning, & jag pallar inte skriva mera nu.
Ni får ha det jättebra tills nästagång.

Puss&Kram reawr @
2009-01-18 @ 15:09:46 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0