Nyårs skit!

hejhej, Nu sitter jag vaken före alla. Är typ lite halft bakis ^^ knaaas.. okej nu ska jag berätta om allt igår.
Vi var hemma hos Denise allt var som vanligt. Vi drack sprit och så. Sen vart alla packade, jag vet inte vad som hände men nått gick sönder i vardagsrummet, ett glas typ.. Sen festa vi mer hade höööög musik. smällde smällare. ALLT! De vah skit roligt. Alla tjejer gick in på Denises lilla toa o kissade haha! och den toaletter är enormt liten! Rafi och sara ramla i badkaret, Sen ramla jag me. Asså alla ramla. Jag ramla i vardagsrummet tror jag.. Sen ringer det och det är Denises mamma, Hon skrek till Rafi att Alla som inte var ute från huset innom 3 min kommer få smäll. Alla tog på sig och Denise ropade "Sandra lämna mej inte här snälla Sandra min mamma älskar dej hon gör inget. Snälla lämna mej inte" men vi alla stack ut. Men när vi gått typ 10 sekunder så sa jag till dom andra att jag skule gå tillbaka till Denise hon satt ju trotts allt helt själv hos henne helt rädd och spydde. Men när jag smsade henne för att hon skulle öppna sin port så svarade hon inte. Jag knackade hårt på portdörren, då kommer en gammal gubbe ut från sin dörr med sin hund, Han säger till sin hund att hoppa på mej och bita mej, Skiit läskigt, men jag sket i hur mkt hunden skulle bita mej jag skulle upp till Denise punkt slut! Ah iallafall, han öppna porten och sliter tag i mej runt halsen typ ock i jackan. han släpa nästan in mej till han. men jag sprang upp till Denise och hon öppnade. Vi sätter oss i soffan och jag städar undan lite innan hennes mamma kom. Denise fick vatten och banan Allt för hon skulle må bättre. Allt hon ville ha fick hon. Tillslut kommer hennes mamma hem och Börjar skrika på Denise att hon är så jävla läss på att Denise håller på såhär och allt.. Denise säger bara
 "mamma snälla förlåt Mamma snälla" hela tiden, Men hennes mamma var inte så nykter heller.. Så Denise fick en smäll typ. Och  jag satt breve och trodde jag skulle få en. Denise började skaka av rädsla, Hela denise skakade. Jag sa till dom att sluta bråka. Att sluta skrika och allt, Och Denise började gråta. Hennes mamma stog i köket och grät så jag gick till Hennes mamma och kramade henne :/ Jag berätade att jag typ avgudade henne och allt vad jag nu sa. Jag var tvungen att gå tillslut efter som Min mamma och min kusins mamma väntade på mig neranför huset. så jag gick och kramade Min mamma direkt :')

Haha KALABALIIIK är det rätta ordet! Juste sen ringde hennes mamma imorse hon typ väckte mej. :(
hon bah Sandra vad hände igår blablabla. jag bah jag vet inte vi drack bara och vi vart fulla. Hon bah okej. Hon bah vilka va där utam du Denise Rafi Sara Nathy Saba Gofran Tamara Hagar Ailin & Liselotte, jag bah typ inga mer tror jag.
hon bah okej, då vet jag vad jag ska göra nu. Jag tänkte bah omg vad ska hon göra. :|
Hon bah sterion var på men ni hade bara skrivat ner volymen, spelade ni hög musik? jag bah ja vi hade musik på.
Hade jag sagt nej hon hade bh vrf ljuger du sterion var ju på blbabklabla.. Ah iallall jag bah ah vi hade musik, hon bah okej jag kommer inte få bo kvar här nu. Vi har fått våra chanser.. Tycker jättesynd om henne:( 
Aja. hon verkade lite arg, men jag TROR det var på Denise annars var de på tjejerna för hon verkade inte arg på mej.

Aja, Nu måste jag gå och äta frukost vart jättehungrig nu.

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
2009-01-01 @ 11:59:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0