Fuck skogås langa festen!

Hejhej, Haha som ni märker har jag kommit på en knasig rubrik.. menmen det kommr jag till alldeles strax.
jag skriver inte så ofta just nu efter som skolan o sånt är igång. Känns som jag knappt har tid med en blogg.
Men jag ska ha kvar den iallfall. Nu vet ni ju varför jag kanske inte skriver så jätte ofta. Okej vart ska jag börja.
Igår var jag med Erik Megdad Tina Emelie & Denise, vi drack oss fulla (a) haha. skit kul jag ramla 2 gånger efter jag kissade. Haha emelie låg o snacka med Danne i telefonen typ hela tiden.. men vi hade kul satt o drack i källaren, Och fyfan va skönt det var, HIMMELSKT!! Sen när jag kom hem satt jag vid datan snackade med älsklingen lite, sen ringde han efter som jag var så ''upprörd'' på datan, haha minns inte så mycket menmen, jag vet att han ville komma hit o göra mej glad, men jag bah neej! FÖRLÅT BEJBI!<3
Idag har jag varit hemma typ hela dagen, Vaknade 3-4 eller nått. sen var jag hemma hela tiden tills kl vart typ 20:00 elr nått. Jag drog ut med Denise Tina och Emelie. Vi tågluffade till Skogås och där kom dom 3 jävlarna på att dm skulle ligga på tågspåred, jag tog faktiskt kort, sen kommer det en kontrollant & Emelie och Denise såg han så dom hoppade upp, Men Tina reagerade itne så hon stog med två ölburkar i handen och sjöng ''sommar tider'' haha. han bah upp därifrån för i helvette, Tina bah ojsan hahahahahah! så jävla roligt det såg ut, sen stog han typ och skällde ut oss, haha jag stog där helt knäpptyst sen jag bah men jag stog ju fan inte på spåret, han bah det skiter jag i! haha då vart jag tyst igen, medans dom andra typ stog och dooog av garv! Jävla puckon han vart bara argare Och skicka ut oss från stationen och sa att vi inte skulle med nästa tåg hem, vi bah shiiit typ! haha men vi tänkte försöka smita in i tåget då stoppade han oss, så vi fick sitta där ute o frysa, Haha Jens ringde mej o bah jävla pucko typ efter som han tror säkert att jag också var ute på spåret. Men neej de var jag inte ! :P  iallfall sen hade jag blåst upp nån kondom o höll i tina skrev på en vägg, vi alla stog o kollade så ingen kontrollant skulle se oss, och Sen kommer två jävla kontrollanter till HAHA!
FYFAN säger jag bara! Dom bah typ , har ni lekt klart här nu eller? vi bah vi ska hem nu, haha dom bah jahapp har ni ens busskort, alla bah nej sen Denise bah men Emelie har :D haha dom bah jaha då kan ni inte åka ju, vi bah men de var öppen spärr där vi kom ifrån, så dom bah okej, men lek inte på spåret o blablabla..
Det bästa var att när dom stog på spåret hadde Tina lagt en stor sten på spåret & efter dom två sista kontrollanterna gått lite, då kom tåget... Haha de lät typ BOOOM! dom bah hörde du till varandra.. haha dom bah va fan var det som lät och typ kolla på oss men vi låssades som ingenting. Haha sen när dom gick doooog vi av garv, HAHAHAHA!
de var dendär jävla stenen som tåget åkte på hahah! GALEET KUUL !!

Jag kom hem lite sen:/ skulle vah hemma 12 men kom hem typ 20 min sent men amma sov så tror inte hon vet.
menmen. Nu ska jag ta och kolla på tv, det är nån bra film om en blind man som klättrar i berg o skiter i tjejer typ, men sen hittar han kärleken :)  gulligt värre :P 

Puss&Kram reawr@, glöm inte att kommentera godnatt på er!<33

2009-01-11 @ 02:11:38 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, har du en pojkvän? :)

snyggt namn förresten ;P

2009-01-15 @ 20:59:54
Postat av: Sandra

Haha ah jag hade då jag skrev inlägget, men de är slut nu :P haha. vems namn var snyggt :P ? haha

2009-01-18 @ 15:12:44
URL: http://AlsklingensFlicka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0