.

Hejhej sry igen för dålig uppdatering ! men har haft mycket att tänka på.
för två dagar sen (tror jag de va) fick jag reda på att en av familjens kompisar förlorat ett barn :'/ skit hämskt.
2 ½ år gammal han har en tvillingsyster & dom är världens gulligaste barn, Kevin dog i torsdag p.g.a att han vart sjuk.
Vi saknar han redan!</3 iallfall, sen har jag haft massor att göra, eller jag har typ sovit halva dagarna & sen har jag gjort typ allt mörjligt .. Men nu skriver jag igen, hoppas ni läser min blogg, skulle bli glad över nra kommentarer ibland ;)
Nu heter jag inte längre SCHMEXIIGT@ utan reawr@  wohoo äntligen ett kort namn :P
nä men jag har lovat mamma att städa itt stökiga rum så jag får väl ta och göra i årdning det. ni får ha det super duper!<3

Glöm inter att kolla in igen imorgon
Kram reawr @

2009-01-07 @ 17:15:47 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0