:)

Hejhej. Nu har jag precis vaknat. Jag vaknade ovanligt tidigt idag.. Jag somnade halv 5  och vaknade 1 sov alltså i 8 timmar bara.. Aja skit samma. Jag sitter och väntar på att min lilla älsklings tönt ska logga in på datan, Han är så seeg..
Asså vafan ska jag göra idag? Det är så kallt ute så jag pallar fan inte vara ute..
Jag får sitta hemma och prata med älsklingen, Eller så kanske han kan komma hit :)<3
Haha Jens om du läser det här så tänkte jag skriva ditt efternamn :P
Jag få inte skriva hans efternamn för att han hatar det, Men det är inte fult!!!
Både du & jag vet att jag kommer nämna det nånstans älskling <333
Nej nu ska jag gå och bada medans jag väntar på att Jens loggar in. Sen ska jag äta frulle.
Ni får ha det bäst tills jag skriver igen lite senare.

Puss&Kram SCHMEXIIGT@
Juste jag vill byta namn på pea från SCHMEXIIGT@ till nånting..
Jag vill ha ett kort och bra namn..
Och Inte toffelmajja som Jens alltid säger :( han e elaking!
Skriv/kommentera massa namn som är bra & korta!
 
2009-01-05 @ 13:56:23 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0