..

Hejhej. Förlåt för min dåliga uppdatering. Inte haft så mkt tid. har varit ute typ hela dagarna och på kvällarna är jag typ för trött för att skriva.. så verkligen förlåt. Igår var jag ute med Denise på dagen sen kl 6 gick jag hem för Sofie Madde & Emelie skulle komma hit och fika lite och gratta Bror i efterskott.
Idag har jag inte gjort mkt alls, har varit hemma varit lite halvsjuk faktiskt. Känner mej helt svag bara..
Sen har jag snackat med dendär jäveln som är så jävla underbar så de finns inte.
JENS BEJBIIIS! <3333
Usch så söt han är.. Hoppas han inte är fel kille att bli kär i . För han ger mej förhoppningar om att äkta kärlek finns!
Men han är så jävla snäll så de finns inte & hans alla tusen fina ord till mej. Så underbart!
Hoppas verkigen att de fortsätter såhära. Han får mej så himlans glad även fast jag bara vill dö just nu.
Mamma tvingar mej att komma hem skit tidigt. Jag mena hon har alltid sagt att jag ska vara hemma när Sofie(min kusin) ska vara hemma & hon får komma hem 12 på kvällarna nu. Men själv får jag bah vah ute till halv 11.. Vafan är de för jävla cepetider, Jag är 16 år förfan.. Och desutom är jag äldr än Sofie. SÅ JÄVLA CEPPEEE HATAR DET!
Jag hatar att bo här med dom. Hatar att bo här ihuvudtaget. Jag orkar verkligen inte med dethär stället.
Hoppas verkligen jag kan bo hos nån annan snart. För bor jag kvar här komer jag fan ta en kniv o döödaa mej rent ut sagt! Usch nu ska jag inte tvinga er att lyssna på min ångest mera.
Jag hoppas att ni fortsättr läsa min blogg & att ni tycker det är bra. Ge förslag på saker om det saknas nått :)

Puss&Kram SCHMEXIIGT@

(Gammal bild!)
Im sorry I can't be perfect
2009-01-04 @ 23:43:23 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0