-

Hejhej. Förlååååt så mycket för dålig uppdatering. Men de har faktiskt inte hänt så mycket förutom i fredags, men de vet typ alla om som känner mej. Så inga detaljer hära! igår var jag med sofie frän kl 5 till halv 1 på natten. Först åt vi på donken, sen skulle vi åka buss hem, men så kom inte bussen på typ 40 minuter. sen när den väl kom fick vi inte gå på för jag hade falsk mobilgrejjs. Sen fick jag köpa en biljett från en såndär biljett automat.vi tog bussen til barkarby station, sen tåget hem till jakobsberg sen bussen till ica och där köpte vi lite saker ;) HAH!
sen stack vi hem till sofie och chillade & dooog av garv typ hela tiden :)  I morse vaknade jag typ 5 i 10 för att Adis smsade mej. Men jag kunde somna om så jag vaknade igen kl 12 :)
Men nu ska jag kolla på tv ni för ha det perfa tills nästa gång jag skriver.
btw: jag ska försöka skriva lite oftare :)

Puss&Kram reawr@
2009-01-25 @ 12:27:27 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0