uppdatering på låg nivå

hejhej, som sagt min uppdatering blir inte så ofta längre, jag har orsaker till det vilket jag inte orkar ta här på  bloggen just nu. Förmodligen blir ni mer informerade om varför jag uppdaterar bloggen så sällan..
Jaja tillbaka till livet.

The voice:
Åkte dit med tjejerna det vill säga Rafii,Tamara,Sara,Nathy,Cico & Liselotte.
När det väl började hade vi mött Angine också. Ja till den dagens händelser, Jag & tjejerna ställer oss inte för långt in i folkmassan, Men tillslut blir det som om vi står i mitten av allting Vilket gjorde det riktigt svårt att andas.
Jag som hatar tråkga utrymmen fick såklart panik bad Angie att följa med ut men istället gjorde hon plats på något sätt och vifta med händerna så jag fick kall-luft på mej. Efter några minuter kände jag att jag inte klarade av mer där inne, så jag skrev till angie att jag skulle ut, Panike slog till & spred sej i hela kroppen på minde än 30 sekunder vilket gjorde så jag fick tårar & så att jag fick ännu svårare att andas, Kände mej svimfärdig & angie gick framför mej, höll fast mej i handen medans Tamara gick bakom mej och höll i anda handen. Vuxna folket bad alla att flytta sej så vi kunde komma ut men vemfan lyssnade, jo INGEN! Jag vet bara att efter det vart allt helt svart & när jag vaknar igen drar dom upp mej från marken, Men som redan innan flyttar ingen på sej, Så angine roppar på Tony som tar tag i mej & får dra ut mej.
Sen stog jag framför sjukvårdarna som frågade mej massa frågor, Dom tar in mej i något tält & angine & Tamara går tillbaka till dom andra. Medans jag sitter inne i tältet ett bra tag, ser jag personer som var helt medvetslösa & Fjotisar som kommer in & gråter och kramar om någon tjej.. En tjej hade fått en spräckt näsa & så jag som inte fattade någonting. Dom tvingade i mej 20 glas vatten & jag fick panik där inne så jag bestämde mej att dra därifrån.
& Det var inte förens då jag märkte att tjejerna hade gått tillbaka till dom andra.
Jag skickade sms som inte kom fram, försökte ringa men de gick inte, Sen såg jag Tina, Cattis & några till..
Jag gick fram till dom & hälsade & hela jag darrade & frös Knasit det kan bli ibland eller hur ?

Kvällen slutade med att Jag,Cattis,Erik & Ioan sov hemma hos Tina. Vi drack lite & chillade Mer detaljer får ni inte eller hur Tina HAHAAHAHHHAAH ;)

Puss&Kram/ Sandra The blond biatch♥
2009-08-18 @ 01:43:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0