Svaller!

Hejhej, jo idag har jag varit på ung 08 igen, fast det va ju typ rockdag där idag + massor med regnt, så de vart lite trist.
Kom hem lite tidigare idag än vanligt, & jag läste en otroligt bra skvallerblogg :D
& jag vill tacka för informationen om kissie-pissie :D

Ja & tack för bilderna några hadde man ju redan;)
sorry kissemiss *host*




Ja här har vi den verkliga sanningen!
 bild nummer 1 - förlåt kissie, men du ser förjävlig ut utan smink & photoshop ;)
 bild nummer 2 - någon "kissie lover" klagade på att mitt riktiga hår inte stämde in me mitt löshår,
men här får ni alla se sanningen om fakiie's hår! Ja gultblont äckta hår, men platina blont löshår!
KOM FÖRFAN INTE & KLAGA PÅ MEJ JÄVLA IDIOTER ;)!
 bild nummer 3 - Ja åter igen till fakiie's näsa, Som ni kanske vet photoshopar hon sin näsa på varje bild, så den ser lite rundare ut, Här är orginalnäsan, You look like a witch, bitch..


Puss&kram / The blond bitch ♥

2009-08-14 @ 02:19:59 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenni

Så jävla ful hon är!!!!

hahahaha

2009-08-14 @ 10:06:22
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0