Slut på frågestunden!

Så nu är frågestunden slut! Kommer en till på måndag.
Nu till alla svar på frågorna hihi!


Postat av: linn

visst är jag bäst ?:)<3
Svar: Haha linn jag är bääst!


Postat av: anonym

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Svar: Mitt längsta förhållande har väl hållit i ett år högst 
Men då var det rätt knasit ändå!


Postat av: anonym

hur tar rafi och dom det att du är kompis med den dära Carro tapper?
Är ni så bra vänner som det verkar vara?
Betyder hon verkligen så mkt för dig?
Svar: Rafii & tjejerna accepterar att jag är vän med Carro, varför skulle dom inte göra det?
Jag & Carro har varit jättetajta under sommarlovet, men det är nu som allt börjar bli knas, hon har nya vänner som hon umgås med på dagarna så ah..
Carro betyder otroligt mycket för mej, hon har rädda livet på mej en gång & hon råkade illa ut pga mej den gången.
Hon & jag är otroligt lika varandra därför fungerar vi så bra tillsammans! Carro<3Sandra föralltid ofc :D

Postat av: CCARRU

ÄLSKAR DU MIG HAHA? :D
Svar: Klart som fan jag gör älskling<3

Postat av: Bästavän

Hur är det med dig snygging?? du jag saknar dej massor <33
Blir att åka moppe nästa sommar igen eller hur??
Svar: Det är bara bra med mej, & Jag saknar dej oerhört mycket<3
Klart vi ska åka moppe igen älskling<3


Postat av: Elin

1:Gör du något speciellt på din fritid?:)
2:Hur gammal är du nu?:)
3:Vilken hårfärg har du just nu?
4:Har du någon kille? :)<3
Svar: 1. Jag umgås med mina vänner, Bloggar & Festar
2. Jag är exakt 16 år 10 månader & 9 dagar.
3. Jag har blont hår just nu.

4. Jag har ingen kille just nu..

Postat av: Vicky

varför färgade du tillbaka till blont förut när du hade svart? :)<3
Svar: Enligt mej ska man vara ljushårig på sommaren & mörkhårig på vintern, det är så man syns bäst, & det är så man ser bättre ut!


Postat av: Mona

Hur många killar har du haft? :D hahaahha
Svar: Mona om jag ska vara helt ärlig så har jag tappat räkningen!


Postat av: dalal

1. Vilket gymnasie går i ? och vilken linje? ;D
2, du var ju sjuk ? var det något allvarligt ;O <333
Svar. 1. Jag går i Jakobsbergskolan på hotell & restaurang linjen!
2. Jag själv trodde att jag hade fått svin influensan, Men nejnej jag var bara vanligt sjuk, Förkyld, huvudverk, lite feber halsont, hosta & andningssvårigheter m.m. Men det var inget allvarligt som tur var! :D

Postat av: Peahpojken@Playahead..

Vad haru för bh storlek då bby? ;*
Svar: Lite patetisk fråga men jag har 80-85 C


Postat av: Kaatty

Haha kommer inte på nått men ..
Saknar du tbh och går det bra på gymnasiet, trivs du ? :)
Svar: Jag saknar några få personer i tbh, Abolut inte lärarna & skolan bara några elever som går kvar.
Det går skit bra på gymnasiet, man är fri att göra vad man vill på rasterna, Man känner sej respekterad & vuxen!
Jag trivs otroligt bra!


Postat av: Fredrik

varför får man tårar i ögonen (när det blåser)
Svar: Fredde Jag vet faktiskt inte, Ögonen är rätt känsliga, HAHA nej men inte vet jag.


Tack Så mycket Gullungar.. Fortsätt såhär på varje frågestund så blir det oerhört roligt:)


observera mina jäättebruna been!
2009-08-22 @ 21:04:06 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hann inte ställa en fråga! :(<3

2009-08-22 @ 22:19:43
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa vet att du saknar mig i tbh (a)



hahaha nej skojar, men ja saknar er OTROLIGT mycket :( :(:(:(:( <33333333333333

2009-08-24 @ 17:55:58
Postat av: tamara dara

2009-08-24 @ 17:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0