Skooldag!

Hejhej, Hoppas ni har det super, själv mår jag asbra för tillfället. Har bara lite tråkigt just nu!
& jag är sjukt irriterad på min data som har blivit seg som en åsna!
Idag har jag varit i skolan. Först hade vi engelska (Skiiit jobbig lärare) Sen hade vi mat, efter det hade vi Matte(men en knaslärare som leker rolig^^) Sen hade vi svenska(en lärare som verkar normal & bra)

Sen har vi haft fotografering för matkortet haha! Ah det va min skoldag :D
Efter skolan stannade jag upp vid ica när jag såg tina & två till.. Snackade lite med dom sen kom emelie o markus vi chillade lite & sen stack jag hem & åt efter det åkte jag emelie & markus till Barkarby, jag skulle ju snacka med Emil som inte kunde dra ut förens kl var 20 i 8 så jag emelie & markus chillade runt i b-by ett tag.

Sen fick jag snacka med Emil men så klar ska NÅGON komma och störa oss två så emil drog därifrån, sa inte hejdå eller nåntin.
Men nu ska jag dra mina ögon svider galet mycket(för jag är trött) Men ni får ha det suuuper braa!

Puss&Kram /Sandra the blond school bitch♥
2009-08-25 @ 07:51:11 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0