Problem!?!

Shu förlåt för dålig uppdatering igen, men jag har fått nått fel i hjärnan (a)
Jag orkar typ inte sitta & berätta om hela mitt liv varje dag, Men jag vilar lite från bloggen ibland, & så skriver jag eftern ågra dagar eller så. Bara så ni vet, & Jaaaa det kanske suuuger att jag ska ta lite paus från bloggen, men jag tror inte ni tycker det är så kul att höra på negativa saker hela tiden heller. Menmen jag har väl inte gjort så mycket..
Var på fest hos Fanny i örby för några dagar sen, gick dit med carro & aki, sen mötte jag massor med trevligt folk där.
lite pinsamma saker hände men de behövs absolut inte skrivas här(a)
Jaja skit samma jag & carro slagga hos aki den dagen efter som han bara bodde ''5'' minuter därifrån, fast igentligen va de ju typ 30-40 minuter dåra.. lilla aki drev lite med oss :P
Menmen Nu är min älskling långt åt helvette:(
Idag har jag varit på Ung 08, Stått och dansat med tjejurna vid scenen hela dagen.
Det blir att dra dit imorgon också Ska väl träffa vinne också.
Men ha det bäst medans piff är borta sålänge

pöss&kraam / Sääändräää the blond biaatch♥
2009-08-12 @ 02:14:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0