Orsak till att jag ej nås på mob&data

Ja, just nu suger mitt liv totalt, Allt är upp & ner, Bak & fram..
Men för första gången är det inget med Familjen, Utan med vänner & annat skit.
Ni som inte sett min press på Playahead eller ni som inte har Playahead överhuvudtaget ska få lite information,
Så här kommer det.


 

Nås ej på luren, förutom när det är något viktigt.
Med det menar jag att luren alltid är på men jag svarar ej på dom sms eller samtal som inte är viktiga.
Nås heller inte så mycket på datan.
Vill du veta vad som händer i mitt liv under den här tiden, Läs det då här på min blogg!

Skrev också att jag skulle skriva ungefär hur länge det här ska hålla på.
Ja det håller på tills allt blivit bra/bättre.
Jag lär svara på sms där några frågar om vi ska hitta på något, Annars blir jag ju instäng hemma.
Det skulle ju inte bli så kul.

Ja & så har jag ju blivit rätt sjuk :/
Känns som om jag har svininfluensa..

Symptom på svininfluensan
- Feber och frossa
- Hosta och halsont
- Värk i kroppen och huvudet
- Diarré och kräkningar
- Trötthet
- Andningssvårigheter


8/10 kan inte vara så bra iallfall, Måste be mamma att beställa läkartid.
är verkligen skit orolig!
TÄNK OM JAG DÖÖÖR :O
Jag menar många med svininfluensa har dött..
Jaja ni får be för mej & hoppas på att jag inte har svinfuckinginfluensan!

Puss&Kram / Sandra The blond biatch♥
2009-08-18 @ 02:54:02 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0