ont!

Hejhej, Idag vaknade jag upp med ont i hela kroppen!
ville verkligen inte sticka till skolan men så hade mamma lämnat kvittot på busskortet, & då blev jag tvungen att dra dit ändå. Kämpade tills gympan va slut då pallade jag inte mer så jag stack hem!
Direkt när jag kom hem gick jag ut med hunden & sen la jag mej i sängen & somnade i 3-4 timmar.
& Så klart ringer telefonen 1003947 gånger. Sen ringde mamma & sa att hon hade köpt kräftor som vi skulle äta.
Men mina kräftor smakade verkligen inte bra, DOM SMAKADE SKIT, 59 SPÄNN ÅT HELVETTE! :P

När jag hade käkat klart gick jag såklart hit & nu sitter jag här som en no0b eller hur man brukar säga.
Jag sitter & lyssna på: Medina-Sagoland, & den låten påminner mej om såååå mycket!
Tror jag ska ut snart, antingen ska jag kolla med Emelie om jag kan komma eller om jag väntar i några timmar tills Rafii kommer hem. Får se om jag pallar dra ut nu.
Men ni får ha det supeer, Skriver ett kvälls/natt inlägg sen.

Puss&Kram / Sandra the blond blogg bitch♥

2009-08-25 @ 18:33:14 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0