Knaas data!

Hejhej, inlägget som ni ser här under skrev jag igår men så fuckade hela min data sej så jag kunde inte göra nååånting utan jag stängde bara av den & somnade. Så jag la in den idag för den sparades ändå i utkastet..
Menmen.. Ska alldeles strax börja åka mot skolan, skiiiit kuuul(eller inte).. Har skit ont i hela min kropp men mest i låren & rumpmuskeln(a) HAHA om jag ska vara ärlig känns den som om jag ridit ( PÅ EN HÄST, EN VANLIG HÄST)
en hel fucking vecka!! Haha Jaja nog om det. Vad har jag mer att berätta om?.
nä kommer faktiskt inte på någonting just nu börjar 08:30 så ska börja åka nu när som hellst måste hinna göra grejer innan lektionen börjar! 
 
GLÖM EJ ATT SKICKA IN BILDER SOM NI GJORT TILL MEJ, DET KAN VARA ALLT FRÅN BILDER PÅ MEJ SOM NI GJORT NÅGOT MED, ELLER OM NI GJORT NÅGOT ROLIGT PÅ PAINT T.EX FÖRSÖKT RITAT AV MEJ. VAM SOM HELLST LIKOM!


Puss&Kram / Sandra the blond school bitch♥



2009-08-25 @ 08:00:41 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0