MÅSTE LÄSAS AV ALLA!

efter som hon var så snäll att inte nämna mitt namn kanske jag borde vara snäll att itne mämna hennes namn, Men jag är inte& kommer aldrig bli snäll mot den bruden.
Så här har ni det..  JANITA JOKINEN!


Tänkte bara säga att Janita är den mest skyldiga personen i det hela..
Jag har absolut inte hämtat folk på henne. Utan dom har hört vad som hänt & dom har fixat hennes nummer på något sätt. Jag har inte ens hennes nummer kvar!
''vill man inte reda ut saker så är det ingen idé att ha kontakt med personen'' - Jag var den som tog min värdefulla tid åt dej, Jag bad om att få snacka med dej varje dag typ. Men vad gjorde du när jag satt där med tårar i ögonen?!

Du stog & sa -''nej gråt inte jag vill inte gråta''- Du kunde inte ens kolla mej i ögonen & säga förlåt.. Du kunde inte trösta mej & torka mina tårar För du vet att du hade fel hela tiden som gjorde så som du gjorde!

''hoppas du tänker efter & förstår vad du gett dej in på'' - Vad har du tänkt att göra? HAHAHHAAHHA
Jag är ju verkligen den personen som blir rädd för dej Janita HAHAH!
2009-08-19 @ 14:57:26 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0