hate this shit

Hejhej, Ja rubriken är fuckt up, men säger ganska mycket..
Jag ger upp snart, Jag orkar inte mer.. Ska ni alla svika mej nu ?
Nu när jag behöver er som mest? Jag pallar inte med alla "förlåt jag älskar dej"
& sen gör ni om det igen, nämner inga namn för det vore inte rätt!
Men jag vet ett till er som det här gäller, ni kommer känna i hjärtat när ni själva ser dethär.
Jaja skit samma.

Idag har jag varit i skolan, Haft lite syddkrig med Yassen & Söder som vanligt.
Men idag såg som tur inte läraren mej(aa) så fick inget skit idag. Slapp städa halva golvet i klassrummet(a)
Sen åkte jag hem efter skolan & försökte sova bort lite tankat m.m.. Men då smsar Carro sen Emelie Sen sofie & sen rafii. Så fick ingen sömn alls. Åkte snabbt & träffade Sofie & jr sen träffade jag rafii & denise. Sedan mötte vi Emelie markus & cornelia. Efter vi chillat lite kom Emil en snabbis till jakan. Men han stack lika fort som han såg polisen..
Efter det kom han aldrig tbx vilket gjorde mej lite sur efter osm han kollade mej i ögonen & lovade att komma tbx..

aja ska kolla på tv nu pallar inte sitta vid datan just nu, Ska tänka lite på saker vilket jag verkligen behöver just nu. Men ni får ha det bääst

Puss&Kram/ Sandra Salinen.
Saknar dej galet mycket pappa, Du är & förblir den bästa i mitt liv♥

2009-08-31 @ 23:05:09 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0