Godmorgon

Hejhej, JA JAG ÄR VAKEN NUUU!
men det är faktiskt skola & jag ska börja åka om 10 minuter. Jag hoppas det blir roligt idag & Jag hoppas verkligen inte att det blir en lång dag, & Vem vet om vi har en kort dag så kanske jag drar upp till gammla skolan & hälsar på!

OJUSTEEE!
Som nu kanske ser Har jag bytt header IGEN!
Ja det är alltså jag själv som gjort den, Tog halva natten för va skit petig menmen!
Var ju rätt nöjd med den andra men jag tycker denhär var lite roligare, Lite unikare, Lite ovanligare & Såklart finare & bättre. Men nu ska jag börja packa lite grejer typ papper & pennor, eller nått(aa)
Det här ska jag klara av har hört att det är en enkel linje, men jag får ta & bli en skolflicka (aa)
Ska försöka ta lite bilder så kan jag lägga in dom sedan..

Puss&Kram / SandraThe blond school bitch♥

2009-08-21 @ 08:40:48 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0