Förlåt läsare!

Hejhej & förlåt för att jag inte skrev ett kvälls inlägg igår :(
Men jag kan svära på att det var mitt internet igen, Försökte men det gick inte. Jag kastar snart denhär datan utför fönstret!  Jaja skit samma hände inte så mycket igår ändå..
Idag har jag varit i skolan, har varit trött hela dagen så har knappt orkat med lektionerna, men gick på dom ändå!
Nu ligger jag här hemma & fixar med massa bilder Jag ska visa sedan va jag gjort.
Dom kanske inte är världens finaste menmen det är gjort av mej så förvänta er inte något :P
Här kommer bilderna:








Ha det bra

Puss&Kram/Sandra the blond blogg bitch♥
2009-08-26 @ 14:10:55 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0